Thursday 21 September 2017

Ava Forex Spreadarna


AvaTrade Review 2017 AvaTrade Video Review AvaTrade är en av pionjärerna för online Forex trading. Om du känner till Forex så är det troligt att du vet AvaTrade. Tidigare känd som AvaFX hanterar denna mäklare handelsvolymer på över 60 miljarder per månad. Om dess erfarenhet och ett gott rykte du letar efter, så kan det här vara mäklare för dig. Ava har en verkligt global närvaro och har sitt huvudkontor i Dublin, och har kontor i hela världen, inklusive Paris, Milano, Tokyo och Sydney. Deras kundservice är enastående med 24-timmars flerspråkiga hjälpdiskar. AvaTrade erbjuder kunderna långt mer än bara Forex 8211 sina instrument som överstiger 200 i antal, täcker råvaror, index och aktier och de skryter av några av de mest konkurrenskraftiga spridningarna runt. Ava regleras för att erbjuda handel över hela Europa, Australien, Japan och Brittiska Jungfruöarna. Läs pålitlighetsrapporten för att lära dig mer om säkerhetsinfrastrukturen för Ava. FX Empire8217s Utmärkelser mottagna AvaTrade håller FXEmpire8217s bästa Broker Award. Handelsplattformar Traders hos Ava kan betrakta sig sig bortskämda efter eget val, med ett urval av åtta handelsplattformar att välja mellan. Inkludera automatiserade handelssystem som Ayondo, Currensee, MirrorTrader och ZuluTrade. AvaTrades program för automatisk handel gör det också möjligt för näringsidkare att emulera branscherna hos erfarna handlare, även om handelsplatsen är obevakad. Ava Trade senaste handelsplattform som kombinerar flexibiliteten och kraften i FX Options med FX Spot-utbyteshandlare maximerar avkastningen En fullständigt anpassningsbar proprietär handelsplattform som innehåller avancerad kartläggning som matas med flera Live News-flöden. Skräddarsydd speciellt för Mac-datorer, tillåter denna handelsplattform handlarna tillgång till alla större marknader samtidigt som de arbetar vid den snabbaste exekveringstiden. Industrins standardplattform för Forex-marknaden. Utrustad med ett komplett utbud av verktyg, är MT4 jämn flexibel nog att låta nybörjare använda den. De fullt utrustade mobila handelsplattformarna ger kraften i AvaTrader och MT4 direkt i handflatan. Med MT4 Floating Spread-plattformen får handlare all kraft i MT4-plattformen med den extra fördelen av låga spreadar som erhålls direkt från interbankmarknaden. Den webbaserade handelsplattformen gör det möjligt för handlare att dra nytta av internet utan att vara bunden till en hemdator. Andra funktioner Ava har en djup resursnivå som inkluderar: Grundläggande och teknisk analys Nyhetsflöden och ljudkommentarer Realtidskartor Marknadsanalys Med dessa tilläggstjänster har handlare nu mer ledig tid att koncentrera sig på sin handelsverksamhet än att spendera tid på att jaga uppdaterad Information om marknaden. Typer av handelskonto AvaTrade har två huvudkontotyper. En är ett riktigt konto och det andra ett demokonto. Demokontot innehåller 100 000 virtuella medel och är ett utmärkt sätt för dig att testa driva inte bara Forex marknaden utan även AVA. Det verkliga kontot delas till Silver, Gold, Platinum och Ava Select vilket ger dig olika handelsfördelar. Titta på bilden nedan. CommissionSpreads I enlighet med branschstandarden tar AvaTrade inga provisioner. Kunderna är dock ansvariga för en liten spridning som kan sträcka sig mellan 3 och 7 pips. Kundtjänst När det gäller kundsupport har AvaTrade ett av de mest omfattande supportsystemen runt. Deras webbplats stöder flera språk, inklusive: Traders kan nå ut till AvaTrade genom följande metoder: Live Chat Email genom att fylla i kontaktformuläret på webbplatsen Telefon (över 30 lokala nummer i olika länder att ringa) Tillförlitlighet AvaTrade är medveten om hur viktigt det är Är att ha flera kanaler för handelskonto finansiering tillgänglig för sina kunder. Som sådan kan handelar nu finansiera sina handelskonton genom: Förutom de ovan nämnda metoderna har handlare också möjlighet att använda ett AvaTrade-betalkort som bidrar till att påskynda behandlingstiden. För att återskapa är några av de stora fördelarna med att hantera AvaTrade följande: Attraktiva kampanjer och bonusar som erbjuds omfattande utbildningsresurser som handlar om ett ansett och pålitligt mäklare Gratis demo-konto Fullt utbud av handelsverktyg Lågt minimalt insättning på 100 låga spridningsmarknadsanalyser som ger flera val av Handelsplattformar Stabila och pålitliga handelsplattformar Det är svårt att hitta några negativ här, men vi är naturligtvis alltid på utkik. Slutsats AvaTrade är i en liten grupp av ledande Forex-mäklare som har valt insyn och förtroende för tricks. När du handlar med Ava kommer säkerhet att vara den sista saken. Ava regleras över hela världen och är välkapitaliserade för att täcka affärer stora och små. Deras val av tillgångar och plattformar är oöverträffad på andra håll på marknaden. FX Empire - företaget, anställda, dotterbolag och intresseföretag, är inte ansvariga eller ansvarar inte gemensamt eller separat för förlust eller skada som länk resultat av tillit till informationen på denna webbplats. Uppgifterna på denna webbplats tillhandahålls inte nödvändigtvis i realtid eller är det nödvändigtvis korrekt. FX Empire kan få ersättning från de företag som finns på nätverket. Alla priser här tillhandahålls av marknadsförare och inte genom utbyten. Som sådana kan priserna inte vara korrekta och de kan skilja sig från det faktiska marknadspriset. FX Empire bär inget ansvar för eventuella handelsförluster som du kan medföra som länksresultat av att använda data i FX Empire. Fortsätt till FxempireGet upp till 10 000 bonus när du sätter in idag AVATrade Review Företagets översikt AVATrade har vuxit till en handelsvolym på 2 miljoner i månaden med 20 000 kunder sedan den grundades 2006. Avatrade har kontor i Paris, Milano, Tokyo, med huvudkontor i Dublin. , New York och Sydney. Sedan 2009 har de fått nio branschpriser. Under 2013 vann AVATrade följande utmärkelser: Bästa Forex Execution House Middle East Bästa Mäklare för Money Managers Europa Mest Innovativa Forex Broker Europa Bästa Trading Video Utbildningscenter Säkerhet Fonder Excellence Award Daglig Forex Topprankade Mäklare Konto Typer AVATrader erbjuder fyra typer av konton: Silver, guld, platina och AVA välj. Alla kontotyper erbjuder ett utbildningsseminarium, online kurser, gratis video-handledning, gratis e-bok, gratis uttag, live marknadsnyheter, tillgång till marknadsnyheter och blogg, mobilhandel, ett AVA-betalkort och en marginalskyddsplan. Alla konton ger tillgång till en senioranalytiker, även om AVAs valda konto erbjuder en särskild senioranalytiker. Alla konton utom silverkontot erbjuder mobila nyheter, marknadsanalys av handelscentrum och dagliga signaler genom handel central. Platinum - och AVA-valda kontotyper har direkt åtkomst till rummet. AVA-väljarkontot erbjuder uteslutande flexibla handelsvillkor och specialerbjudanden. Commissions amp Spreads Trading Software Ava Trader-mjukvaran är kraftfull och ger enkelkurshandel på en enda skärm för Forex, Index, Equities, Commodities and Obligations. Den här mjukvaran erbjuder många live nyhetsflöden. AVATrader erbjuder den mest populära plattformen på Internet, The MetaTrader 4. Det är kraftfull och flexibel programvara som används av handlare av alla erfarenhetsnivåer. MT4 Spread Betting-plattformen erbjuds att erbjuda spridningsspel och skattefri handel. MT4 Floating Spreads-plattformen ger kartläggningsalternativ och analysverktyg med låga spridningar för handel med Forex, aktier, Index och råvaror. AVATrade erbjuder nya plattformar som hjälper maximera sina kunder att återvända genom att använda sina strategier och riskhanteringsverktyg. Den här nya plattformen kombinerar FX Spot och FX Options. Automatiserad handel erbjuder automatiserad handel genom att tillåta sina kunder att kopiera handeln hos framgångsrika näringsidkare både direkt och på distans med plattformar som Currensee, ZuluTrade, Ayondo och Mirror Trader. AVATrader tillhandahåller handelsplattformar som är kompatibla för MAC, på skrivbordet med webben och på en mobil enhet. Inlåningsförmåner Återköp Minsta insättningsbeloppet för kontona är följande: Silver - 100 Guld - 1000 Platinum - 10 000 AVA Select - 100 000 Återkallandetiden för alla konton är 5 dagar utom AVA Välj vilket är 24 timmar. Kundtjänst AVATrade erbjuder ett live chat supportagent på deras hemsida. Regulatorer Amp Safety Safety Avatrade är reglerad och innehar licenser från Central Bank of Ireland, Australien Securities and Investment Commission, Brittiska Jungfruöarna Financial Services Commission, Japan Financial Futures Association, Japan Futures Association och ASIC Regulatory Guide 227. Registrera Bonuses AVATrade erbjuder följande nya kundbonusar: Insättning 250 Bonus 125 Insättning 500 Bonus 250 Insättning 1.000 Bonus 500 Insättning 3.000 Bonus 1.500 Insättning 5.000 Bonus 2.000 Insättning 10.000 Bonus 3.000 Insättning 50.000 Bonus 10.000AvaTrade Review Upp till 10,000 för 1: a insättare 200: 1 hävstångseffekt (400 : 1 på MT4) utmärkt iPad app MT4 Floating Spreads-alternativ för proffs Inget telefonsupport Högre spridningar än vissa (med undantag för flytande Spread-konto) Fullständig recension AvaTrade (fomer AvaFX) grundades 2006. Det är en av världens ledande onlineexportmäklare med Sin egen in-house programvara av Ava Fx. Välj mellan Silver, Gold, Platinum Amp Premium-konton (100 minimum för Silver, 1000 för Gold, 10 000 för Platinum och 100 000 för Premium). Ava Fx kundkonton revideras kvartalsvis av Ernst amp Young. Och medel bankas med Commerzbank of Frankfurt. Om vi ​​skulle försöka sammanfatta de viktigaste nackdelarna säger vi att AVATrade erbjuder ett av de bästa investeringarna att handla på marknaden, med några väldigt snygga plattformar att handla på (iPad-appen är särskilt bra), men i balans We8217d gå till Easy Forex för iPhone handel. På den negativa sidan är spridningarna högre än många andra mäklare - men de tar inte ut en avgift. De har också ett alternativ för yrkesverksamma som letar efter ultralätta spridningar som heter MT4 Flytande konto. När du handlar med ett flytande spridningskonto uppdateras klyftan mellan Bud och Ask ständigt i realtid enligt de bästa citat som finns tillgängliga från sina likviditetspartner till några av världens största banker. Om du handlar på en av dessa konton kan spreads gå så låg som 0,9 pips (men you8217ll måste handla på MT4). AvaTrade är en online-valutahandel med ett urval av handelsplattformar som läggs på både nybörjare och mer erfarna användare. I grund och botten om du är nybörjare, gå till Ava Trader och om du är mer av en expert gå till Meta Trader. Systemet är ganska användarvänligt och enkelt. De har också en mobil handelsplattform som är webbläsarbaserad och Forex-applikationer för iPhone, iPad, Android, Windows Mobile Amp Blackberry (nästan allt som omfattas där då). AvaFX erbjuder sina kunder 4 typer av Forex Auto Trading: Ava Autotrader, Zulutrade, Algoritmic Trading och API Trading. Det här är inte för alla, men du kan välja mellan en rad strategier och köpa den strategi som har bäst utfört under din valda tidsperiod. När du köper strategin börjar det att köpa och sälja order i ditt Forex trading konto, så att du kan utföra handlar 24 timmar om dygnet automatiskt. Ava FX erbjuder ganska snäva fasta spreadar på ett speciellt Floating Spread-konto. De är precis där uppe med de smala spridna pojkarna. På sina andra plattformar sprider de lite över genomsnittet, men vi får en fantastisk mängd verktyg, 24-timmarshandel, 55 valutapar plus CFD på metaller, råvaror och aktieindex. De tar ingen provisioner och du kan ha ditt konto i euro eller amerikanska dollar, som du vill. En annan viktig punkt om AVATrade är att de ringsignaliserar kundens tillgångskonton i enlighet med europeiska finansiella bestämmelser. Klienttillgångar är helt skilda från övriga Ava-koncernens tillgångar. Rekommenderade BrokersRichard. Sydafrika. Torsdagen den 23 februari 2017 fick jag en bonus från deras ----- kampanj och det betalade definitivt jag började med 150 insättningar och jag överträffade 1000 inte så länge efter. Emma, ​​min kontochef, är jättebra. Hon känner verkligen hennes grejer och hjälpte mig och guidade mig hela tiden. Om du handlar med avatrade ber om Emma onsdag den 22 februari 2017 Som en erfaren näringsidkare rekommenderar jag starkt till någon person som gillar att handla forex eller CFD, för att titta på Avatrade. Det är ett bra och pålitligt företag, med anständiga spridningar och relativt bra service. Jag vet inte varför det inte rankas högt i mäklareförteckningarna, men jag tror att allt är ett undervärderat företag. Rembrandt Gicole. Nya Zeeland. Handelskonto 2XXXXX7 Måndag 11 april 2016 Jag har handlat med Ava-handlare före. Jag var glad att förlora omkring 40 000 NZ dollar. Jag trodde det var rättvist eftersom jag inte var riktigt bra på online-handel. Då började felaktiga kartor och skillnader på min skärm visas. Sakerna fogade inte upp. Jag var lite av en spelare och jag solderade i alla fall med misstankar. När jag började läsa andra handlare som de faktiskt vann och de inte betalade. Det är helt klart en bluff. Så räkna med mig som en av er som klagar över Ava-handeln. Om du förlorar dig, om du vinner, förlorar du fortfarande. Det är en bluff då. Vad sägs om en återbetalning där om du inte har något emot Ava trade. Skål för det. Söndag 6 mars 2016 stängde Avatrade mitt handelskonto och informerade mig om att jag inte skulle verifieras eftersom jag bor i Quebec: Jag blev då nekad av vinsten som jag gjorde men fick höra tvärtom att om jag hade gjort förluster, Förluster skulle betalas till mig. Om Avatrade faktiskt inte vill bedriva bedrägeribekämpare, borde det ha nekat dem rätt vid registreringspunkten när quebec har skrivits in i onlineregistreringsformuläret. AVATRADE ÄR EN SCAM, hjälp dina hårda intjänade pengar genom att undvika Avatrarade. Irland. Handelskonto. X. Fredag ​​den 20 november 2015 Jag är en AvaTrade-representant och hjälper dig gärna med eventuella problem som kan uppstå. Dina tankar och åsikter är viktiga för oss. Det är vår högsta prioritet att vara rättvis mot våra handlare i fall som beskrivits ovan. AvaTrade har åtagit sig att tillhandahålla stöd av den bästa personlig service och kompromisslös integritet. För ytterligare information eller hjälp är du välkommen att kontakta mig direkt på feedbackavatrade. Kavita. Förenade arabemiraten. Handelskonto 2XXXXX9 Fredag ​​den 23 oktober 2015 Hej alla, jag kämpar med Avafx sedan länge men mina pengar fastnar i plattformen därmed med dem. AMAR är min kontoansvarig och han är bara intresserad av alla dina insättningar på kontot. 1. Dålig kundsupport 2. Ingen teknisk analys eller vägledning 3. Förseningar i överföringen till konto som skapar panik och du måste säkra på högre nivåer. 4. Även om de lovar dig att lämna rekommendationer, lämnar de dig att handla på egen hand och drabbas av förluster. 5. Vad handlar om handel är. AVA-praktikdisken, vilket innebär att de hanterar dig (deras klient, tjäna pengar på ryggen och det enda målet är att du matar dem mer med dina pengar. Var god spara dina tjänade pengar och inte handla med avafx. Rafat darwish. Jordan. Handelskonto 6XXXXX4 Söndagen den 1 mars 2015 provade de mig som fullkonfronterad claint, sedan efter första despoit, blockerade de mig bara och hävdar att jag aldrig varit förödd och huvudmanen som provade mig var arabisk avdelning, mr amar, men han lurade mig och Tog mina pengar onsdag 14 augusti 2013 Upplevelsen där ok fick mina pengar men de redrew alla typer av utgifter. Skrev till fxvalutahandel och fick dem att kontakta Ava. Inte den bästa mäklaren jag har provat. Yuri. Ryssland. Handelskonto 5XXXXX9 Onsdag , 8 maj 2013 Jag har skickat dem 1000USD betalning, de har accepterat det, men har inte lagt till det på mitt konto. De sa att det här är en tredje parts insättning (även om jag använde mitt namn medan jag skickade). Så jag förlorade helt enkelt alla pengar direkt . Diwakar. Nepal. Trad Ing konto 5XXXXX3 söndag 10 mars 2013 min kära alla vänner, jag heter Diwakar Dhungel och jag har live konto med avafx jag gjorde vinst runt usd178000 med dem men de gav mig inte alla bokade vinstbelopp, de drog usd 110000 amoun från min Handel plattfrom från sig själva, när jag frågade theam om detta de sa mig handeln var inte enligt villkoren så min vän plzz vara borta från dem jag tror att de fusk mycket och massor av investerare. Om du bokat mer vinst så kommer de inte ge dig jag vill klaga på dem men vet inte var jag ska skicka mitt klagomål. Och jag hör också till den finansiella advokaten och jag kommer att kämpa mot dom på domstolen snart så var försiktig med dem, jag har allt bevis på detta och jag kan visa för alla var som helst när som helst, jag tror att de har blockerat andra pengar Var så försiktig. MIC. BS AS. Handelskonto 21 torsdag den 13 december 2012

No comments:

Post a Comment